Puma Tools vélemények – kérdőív eredmények

Nemrégiben indítottunk egy kérdőívet annak érdekében, hogy az Önök véleményének segítségével javítani tudjuk a kiszolgálásunk színvonalát. Köszönjük a rengeteg hasznos választ és észrevételt és ígéretünkhöz híven most megosztjuk mik a tapasztalataink ezzel kapcsolatban.

A Puma Tools ügyfeleinek száma mára meghaladja a 7000 főt. Ez a szám nem kevés, de a Puma Tools csapata azon dolgozik, hogy folyamatosan a legjobb kiszolgálást nyújtsa meglévő vásárlóinak és bővítse ügyfélkörét.

Annak nagyon örülünk hogy a kérdőívet kitöltők több mint 95%-a elégedet mind a kiszolgálással, mind a termékeinkkel. A válaszadók többsége, 83% több mint 6 hónapja ügyfelünk.

A megújul www.pumatools.hu új külseje a kitöltők 95%-nak tetszik. (Ennek külön örülök, rengeteget dolgoztunk vele.)

Természetesen mi is emberek vagyunk, nem mindig sikerül ügyfeleinknek azt nyújtani amit elvárnak, sajnos mi is hibázhatunk. Kb. 4% a válaszadók közül tapasztalt már hiányosságot, illetve nem volt elégedett velünk. Ezek a negatív kritikák is segítenek megtudni mely pontokon szorulunk erősítésre.

Végül pár megjegyzést szemezgettem, amiket Önök írtak:

– “Lehet én nem vettem észre, de nem látom, hogy a termék van e készleten.”

– Sajnos a készletet nem tudjuk megjeleníteni. Úgymond becsapós lenne. Webáruházunk mellet Csömörön üzletünk is az Önök rendelkezésére áll. Ha Ön kinéz egy terméket és azt látja hogy van, mire ideér lehet hogy eladjuk. Érdemes megrendelni előre személyes átvétel esetén is illetve telefonon egyeztetni, így lehetőség van félre tenni is.

– “A főnök túlságosan elfoglalt.”

– Ezt teljes mértékben meg tudom erősíteni. Ahhoz hogy cégünk jól működjön rengeteg olyan dolgot is meg kell csinálni ami a háttérben zajlik. Ezek a “cégügyek” bőven felemésztenek egy embert, és bár Ákos nagyon ügyfél centrikus, és szeret személyesen mindenkivel foglalkozni, mi az ügyfélszolgálaton azért vagyunk hogy levegyük róla a terhet és ugyanolyan színvonalon szolgáljuk ki Önöket.

– “Hiányoltam pár terméket a kínálatból ami régebben megvolt, most akartam vásárolni és nem volt,máshol kellet megvennem,sajnálom. Egyébként jó az új weboldal kicsit még szokni kell de áttekinthetőbb.”

– Az új webáruházunk egy online rendszer mely sokkal átláthatóbb, frissebb és ügyfélbarátabb elődjénél. Ehhez azonban alapjaiban kellett megváltoztatnunk mindent és termékeinket az elejétől új módszerrel kellett feltöltenünk. Naponta kerülnek fel a tételek, lassan 4000. De a folyamatos raktárkészletünk csaknem 10000 termék, gőzerővel dolgozunk. Ha esetleg valamit nem talál megkeresheti ügyfélszolgálatunkat, bármely elérhetőségen és segítünk.

– “Sajnálom, hogy pár telefonos egyeztetés után, fél évre sem kaptam meg a megrendelt termékeket(porlasztókulcs)”

– Ezt nagyon szomorúan hallom. Én személy szerint azon dolgozom hogy a lehető legtöbb odafigyelést tudjam adni minden ügyfélnek, de rengetegen dolgozunk és van olyan hogy elvesznek információk. Ez sajnos az emberi tényező. Arra kérem írja meg elérhetőségét az info@pumatools.hu címre, címezze Móré Balázs névre. Utánanézek, és megpróbálok egy olyan megoldást keresni amellyel visszaszerezhetjük bizalmát.

Köszönöm mindenkinek aki segített és természetesen ha még akad kérdés forduljon hozzánk bizalommal.

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.